Wednesday, September 22, 2010

一个人的生活之失落...


此刻心情有d失落...唔知点样形容...头先同朋友打完机之后...我坐出去出边坐埋一边...
开住手机既mp3...系度听歌...几乎听既每一首歌...都有会想起你同我...仲有阿kor既回忆...
好内你地两个可以静静地一起坐住吹水讲心事咗...好怀念...真系好怀念...虽然阿kor宜家已经黎吧生做工咗...不过我都系好少找拒...原因系一黎...拒已经有个女朋友...有时想约拒...想到拒左右为难...都系算吧啦...如果当时无发生过任何事...我想....今日或者我地仲会系一班好好king既兄弟...
其实我系唔系做错咗叻...还是系乜原因导致今日既结果...
又吧生->KL->马六甲...一年九个月...黎段日子...讲长唔长...短唔短...但系黎三个地方...却有令我好多值得回味既一切...
人生可以遇到几多次好似你地两个甘样既知己叻...我想...系未来既日子我无可能再遇到咯...
其实身边有好多人好关心我...我知...不过...算啦...到宜家...我都再打唔开我既心房...过唔到自己果关...就当我对唔住我身边果d人啦...我宁愿做返冷酷的我...
有几可人知道...我在拒地面前做小丑...后面既我..又系点样既性格...虚伪咯...我觉得我...不过算啦...虚伪原本就系我既本性...做返自己...好过虚伪去讨好人地...